uppdatering om denna onsdag.


började som sagt halv nio i imorse fy satan så seg jag var, hade socilisations lektion as jobbigt att lyssna på han men intressant,sen så blev det lunch och sen så samhällskunskap, sen vare slutt för dagen vilket var mkt gött eftersom min fot gjrode piss ont, sen fick jag offra mig och springa lite till bussen för ville ej missa den jue. blööö
kom te stan mötte marie kollade om jag fått pengar och yippie det häde jag:) åt en baguette vid duvan huset. sen så bar det av mot Maxi och Ikea:P på ieka fika vi och köpte två underbart snygga assietter, och ett påslakanset. på maxi köpte jag en bok te mamma en bok te mig två cocktail böcker,sen så en film Honey en dansfilm:)
sen blev det stan och vänta på maries buss,sen hem äntligen min fot var död.duschade och åt sen idol.nu sitte jag här med både korsord och bok hehe . ska sova om en stund:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0