uppdatering:)


jahap, skolan då var 09.15-12.00 goo dag faktiskt, köpte skolböcker , åkte te stan köpte en present te erica som har fyllt år, köpte lite att äta, sen for jag hem och åt,sen drog jag te stan igen och så där, sen köpte jag godis på hemköp och drog te busstationen, te hammarö for jag terr var på bussen med,sen kom pörni, som fyller år idag GRATTIS!:), sen så  vare gympa var dock inte med har ont i foten än, folk blev chockade för att den såg ut som den gör,micka bara stirra haha:P , läste i utstött som jag hämta förut med så hehe, sen hem och duschade åt och såg lite idol. det är allt en mkt roliga program vissa är sjukt dåliga haha:P
ska sova om ett tag ska upp kl 6 imorn, ska börja skolan 08.30, men ska då försöka ringa doktorn lite så att jag kan få en tid att kolla min fot för det behövs.jenny tyckte jag borde kolla upp den för det ser inte bra ut!, så vi får se om jag får en tid,
sannis kunde inte ses  för hon skulle jobba,så vi får ses en annan dag!:) , ska i alla fall på filmkväll med Rm-laget sen på kvällen skoj skoj,eva och adam ska vi se:) packa och göra matsäck med!.

vi får ju se om jag kan träna i västerås eller det kanske blir styrka eller nåt annat, hmm det spörs!


bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0