Fredag.


onsdag bestod ju av kyrkogården, värdelös uppgift kan jag tycka, inte så roligt att gå runt där bland massa gravar jue,
sen åkte jag ialla fall och träffade rebecca efter 2 timmar, seg hon var, vi kollade på klänningar och fikade och emma var med också:)

igår torsdag fikade jag med mamma och pappa:) ,sen så läste jag bok hemma, och for te gympan, gick sådär, har ont i min handled mina ljumskar och lite mer ställen , pensionären typ är jag:)
hem och läsa mer och duscha äta´och sen sova :) så jävla gött vare.

idag äre äntligen fredag och jag är uppe i ottan nämligen nu kl 6 på möran , fy faan ska va jobbigt,ska till skolan och pinas i 3,5 timme lär bli jobbiga timmar,sen ska jag till stan och träffa lövan så ska hon få lite pengar som lollo hade hittat hemma i en burk där det stod gympapengar på hahaa:) sen hem och fixa och sedan möta marie för att gå till after work, kände för nått roligt mitt i allt elände och tråk:) , blir skoj äta tacos och se starboys,sen ska jag kanske leka med rebecca , om inte så ska jag hem och ta det lugnt:)

imorn ingen aning, men en sak vet jag eller 2 anna och Sanna kommer hem ialla fall:) wiiiie:D längtar:D



ha en fin dag kära vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0