Långfredagen.


torsdag vare igår och jag var i skolan ,jädrar va tråkigt det var haha:P , sen så åkte jag te stan, träffade på sannis och jessica på vila det var trevligt:) , sen så kom mami och hämta mig så handlade vi ,sen hem och äta och grejja ,sen ner te stan och kollade klänningen och provade den och gav upp den haha, den kosta för mkt märkte jag inte värt det:) , sen så vare torget som gällde,  träffade marie:) ,sen så kom sannis,ronjis och jessica och så stod vi där och sjöng och grejjer, faan va röj det var!:) , helt sjukt bra, köpte en tshirt jag och sanna med:) , sen vare slut då åkte de hem och jag kramade sannis lite hon åker ju bort på lördag med,  och sen jag hittade rebecca så jag kramades jag med henne lite:) ,sen så hittade jag ämil min gamle vän, och sen träffade hon sin andra ämil,letade upp sandra i mitt i city  och kramades lite med henne och träffade även rebecca en gång till:) sen dorg vi te donken och åt lite mums:) , sen gick vi hem haha, dom te romstad och jag te våxnäs, så vi tog följe en bra bit heh:) , väl hemma dusch och slappt och tråkigt och allt ,se n sovdags:) 

idag Fredag, långfredagen måste vara den allra tråkigaste dagen på året,  ingenting att göra och alla är borta, och anna åker till norrland snart till lindas morfar, och sanna åker till göteborg i natt och sen till gran canaria, och blöö också äre skola på det i veckan med fy faan:P och gympa en höjdpunkt, snart äre  JSM och jag längtar hehe:)
vet ej vad jag ska hitta på hittlis har jag ej gjort så mkt förutom att sätta in fler bilder i mitt album och läst 2 sidor i en bok haha, blir film sen kan jag lova:)

Kommer sakna min sannis så mkt denna veckan, men ska skicka något sms så att jag vet att hon mår och har det bra där borta i solen, medans vi andra sitter här hemma:) hoppas på sol här med:)

ha en fin dag gott folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0