Lördag:)


klev upp innan tio,  vakna till halv nio helt mystiskt och kunde nästan inte sova om, hade fått två sms då ialla fall hehe:)  , klev upp och segade en aning, såg så ska det låta, och sedan bytte jag om och for ner te stan köpte en kylväska:) , sen så efter ett tag smsa sandra så mötte jag henne på torget och sen kom johan med:) heh ,sen så gick vi te annas affär och sandra köpte en tröja av presentkortet han gett henne i present:), sen gina tricot, och HM och cubus:) sen fikade vi på cofeehouse by geroge, det var trevligt och med det sällskapet med , dom är gosiga tillsammans dom där två:) ,sandra fick present och hon blev glad,  tog massa snygging bilder med hehe:) , sen for jag te mamis jobb och efter hon slutat blev det pizza och sedan babben och co och lite highschool musical:) , sen åkte vi och tankade och sen hämta vi anna på tågstationen eftersom de vart  i norrland hela veckan, var roligt att se henne:) 
har även smsat med sanna ganska mkt sen hon landade i göteborg, underbarrt!:) har saknat henne så mkt och nu är hon hemma och jag är glad:) hon ringer mig sen lite underbart :) 
sen ska jag sova efter den pratstunden:) hiihih, 

det har väl ordnat sig nu tror jag, fast jag är fortfarande lite ledsen eller arg !!!, men men orka vara sur egentligen men va faan ska man bli då:( 


imorn blire buss  te gympan och träna RM-truppen:) och sen egen träning :) får väl se hur det går för mitt lag inte långt kvar te JSM:) hiihih
fredag åker vi och jag  är laddad.

i veckan blire måndag: skola och barngympa, tisdag : skola och gympa, onsdag: skola , torsdag: skola och gympa:)
ska träffa sannis med måste faan det:) fredag: avresa till LUND:)
har även en uppgift te tisdag jag ej börjat med ooooooops:( inte bra detta.

godnatt gott folk:)



vilka snooosisar:)                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0