onsdag:)


månaden går fort, och igår vare tisdag och det var gympa,


JAAh onsdagen har bjudit på skolarbete på kyrkogården as tråkigt. sen for jag in till staden för  att vänta på rebecca en segmört, gick runt och köpte lite, sen efter 2 timmar träffade jag rebecca och Emma, vi for runt med frida och hennes pojkvän med och leta klänningar te beccis bal,sen så fikade vi och sen leta vi lite mer, sen köpte vi godis,sen for vi hem :) hehe underbar dag med bääästa:) älskar henne mkt:)

inte långt kvar te sannis kommer hem nu wiie:) lördaaaag.

imorn äre ialla fall gympa och fika med mami och papi tror jag:) , rebecca vill jag träffa:)
fredag fristående och skola med:)

helgen blir ? Lugn tror jag:)

nästa vecka ska jag leka med sanna och skola och packa och sen dra te JSM:) woooooh 9 timmar i en jävla busss:) men med mitt lag blire skoj:) .


bye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0