Onsdag.


 igår vare skola ännu en dag att gå upp kvart i sex,började halv nio och hade en föreläsning,sedan lab, fy fan va tråkigt det är:( , sen så for jag te stan och väntade sedan åkte jag ut te hammarö och tränade solstrålarna,sen tränade jag själv, gick inte så bra, har ont i min höger ljumske,sen att man gör rondater,och hjulningar och så med höger ben gör det inte bättre, har försökt med vänster men blev katastrof hah, sen hem och duscha och äta:)sen sova det var välförtjänt:) ,
en bra dag förutom senare, när jag blev lite ovänn med rebecca,men det löser sig väl ,


onsdag idag, upp i ottan idag, fy faan:) , ska snart klä på mig och så, sen fara iväg till skolan och ha en föreläsning, och sedan ska jag åka hem till sannis, vi ska leka :) , sen åker jag väl hem i eftermiddag nån gång, så äre ju hockey med ikväll kan inte missa den nu det är ju avgörande om det blir SM guld eller inte,fast de kan ju vinna borta med, men är bättre hemma haha:) , sen sova i  tid, har nämligen skola imorn med halv nio,sen fredag LEDIG!:) , mums:D


sen äre påsk,

ha det gott alla mina vänner!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0