påskafton.


idag äre påskafta,har hunnit med en del vaknade halv tio, fick ett påsk sms av sandra iiiih:) , sen åkte jag och mami  till ikea och sen bergvik sen stan, köpte en blå väska ,ett lila nagellack  köpte mami åt mig, sen på ikea köpte jag en blommig tallrik till min samling och en till jag börjat samla på och en sak te sandra och sen en matlåda.) hehe,

fick ett sms av sannis när jag kom  te willys, jag saknar henne men nu var dom framme på gran canaria och var påväg till sitt hotell, fy faan vad jag saknar henne har ingen att prata med nu jue:( , sen är anna i norrland med:( , blöö men får väl hitta på nått i ensamheten:) längtar te sanna kommer hem på lördag:) ,
ska nog se film, sen äre påskmat och så sen nått bra på tvn ikväll tänker jag:)

sol äre också underbart:)

pussss alla glada och glad påsk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0