Söndag.


Uppdatering behövdes såg jag.. är ju söndag skrev förra måndagen men veckorna går fort, man hinner ej med:)
har varit med om mycket roligt veckan som var, kemi lab, fysik lab, föreläsningar mindre kul,men sol gympa glass och vänner stort plus:) hehe
fredas blev det therece och elias underbart kul att träffas..
Lördas fikade hos min käre vän marie som flyttat te karlstad, sen hem och åka  te Ak och ha mental kväll med mitt kära lag:)
idag gympa, har ont i mitt lår än..och snart ska jag ringa rebecca vi ska diskutera och planera:)

imorn äre skola 8.30 till nånting haha.p ,se barngympa, sen  tisdag skola och barngympa, onsdag skola och sen ska jag åka till min köra vän Sanna, det behövs, jag behöver henne alltid känner jag ,hon är så bäst!:) ska umgås lite och så sen åker ju sannis till gran canaria på lördag så ska säga hej då:) , torsdag äre skolan, fredag ledig och då äre ju påsk med:) ska sitta hemma och så,

inte långt kvar te JSM nu heller, hejjarklacken är taggad i bött, huligan tuta vore, sen får jag träffa Alice med,det ser jag fram emot som faan:)

sen äre våruppvisning , och födelsedag snart med, 22 år blir jag, gamla kärringen:P HAHHA,

massa kul som händer nu , occh sol ute äre :) och jag har världens bästa vänner , hjärtligt Tack att ni finns<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0