Tisdag.

ska berätta om JSM helgen., kommer bli ett as långt in lägg jue haha:P

fredag: gick upp vid klockan 6, duschade, gjorde i ordning det sista, åkte och fixade grejjs på statoil, sedan hämta vi karin och drog te statoil vid nobelplan,där bussen kom och hämtade oss karlstadsbor:) , for te hammarö och hämtade dom och sen bar det av på våran långa färd, såg sällskapsresan- seglaren och high school musical 3 och shes the man i bussen på väg ner, stannade i göteborg för kisspaus och matpaus, ikea mat var gott hihihi:) ,sen for vi vidare och vi kom äntligen fram te helsingborg där vi släppte av kristinehamnarna, kissade även där med haha:P , sen for vi vidare mot LUND, väl framme for vi te maten och sedan vidare mot hallen  , de skulle ha fristående förträning, gick mycket fint, sen gick vi tebaka te skolan och de packade upp och även vi men jag,nina,anna och spaak fick sova i ett annat rum för vi fick ej plats,  vilket var lite tråkigt, men men, packade upp och gjorde oss i ordning för natta, fy faan va gött det var att sova:)

Lördag: ingen jenny som skrek vi ska tävla, hon kanske gjorde det där uppe vad vet jag haha, gikc upp 8.30 ,gjorde oss i ordning käkade frukost, drog te hallen för att kolla pool 1, sedan lunch och uppvärmning, vi defiliera, sedan vare dags för pool 2, första laget ut och det var fristående och sedan när poängen kom var vi så nervösa, men han säger att den är hög, och vi har fått virre haha, 8.60 och jävlar va vi jubla och jag grina faan:) sprang te resten av laget och kramade om dom hehe:) , sedan vare dags för tumbling där fick vi 7.70 mkt bra, sedan hopp 7.90 en slutpoäng på 24.20 och så högt har vi aldrig haft vi hamnade slutligen på en 12:e plats underbart:) , sedan hämtade vi dusch kläder och åt middag, sen till hallen och duschade och sedan vare dags för pool 3,hejjade på sofiaflickorna hehe, alices fristående är så bäst:) , sedanm var den slut och hela laget gick till lekparken och gungade på en as stor gunga,mickey buttade på haha:) as kul, sen stannade jag ,mini sandra och tove och amanda där och fortsatte leka, sedan gick vi tebaka och såg på det de tävlat på ,sen lekte vi lite till,sen gick jag och sov:)

Söndag: upp och hoppa klockan 8 för att packa och sedan gå och äta frukost, sedan te hallen och se herr och mixed finalen,sedan packa in saker i bussen och åka och äta mat, sednan hemköp för att handla glass, sedan hallen för att se damfinalen, gick såklart innan den var slut va trodde jag liksom, hann ej säga heej då till min älskade alice men men:) , örebro vann inte så otippat med tanke på hur jävla bra dom var hehe:) ,for te helsingborg ocn plockade upp dom andra, stannade vid donken i götet och åt,sen macken och amanda och  amanda dansa vår feta macarena hahaa:P fy faan: p
se åkte vi och då såg vi cinderella story eller det var nog innan haha:P sen disturbia fattade inget,,
pratade med sannis i telefon, underbart,sen lite med beccis och så:)
kom hem och sedan hämta mamma oss så for vi hem, fy faan va gött det var att sova:)

måndag: åkte hem till sannis och lekte lite,vi åt mat i solen vid torggrillen med elin, det var mysigt:) sen åkte jag tåg hem och åkte te barngympan, hade tumbling, sedan väntade jag på mami i 30 minuter,sen hem och duscha, äta och sova:)


tisdag: skolhelvete från 8.30 till 14.00 typ:) drog iväg te stan och träffade på carro lite,det var trevligt:) sen for jag te hammarö och tränade solstrålarna,se mig själv, gick bajs.sen hem och duscha och snart ska jag faan sova:P

godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0