tisdag :D


ska börja med att gratuela min vän Sandra Salo på 21-års dagen!:)

igår fikade jag med marie hos henne,sen åkte vi till lottas lägenhet den var mkt fin och skulle passa mig:) hiihih.
sen blev det inte mkt mer. ... tråk

idag har det erbjudits skola sen såg jag higt school musical, satt och vänta på deras kyss och tillslut kom den underbart:) , ska snart iväg te gympan:) , hoppas på att humöret håller hela kvällen,man kan aldrig veta när man får en ledsen attack för då göre ont i hela bröstet:( , inte så roligt faktiskt


saknar sanna :) saknar rebecca:) saknar sandra:) saknar syster:)
masssa jue men ska smsa världens bääästa sannis sen:)


bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0