tisdag:)

igår bjöd dagen på skola och sedan gympa med UT, det var väl skoj:) , kramade becca iaf!:) det var gosigt, mamma hämtade mig sen och så åkte vi hem, blev dusch och plugg och sedan sova.

idg tisdag, och det var skola även idag, ska på gympa senare, mina sööta solstrålar idag,ska köpa majblommor av dom lovade jag idag:) haha hade 3 tior så tar väl 3 stycken:) , sen träna själv:) plugga med,
jag har ont i magen, fy faan:( , inte bra, sitter och väntar in det men det kommer aldrig så orka:P men är så jobbigt.

imorn onsdag då äre skola igen och sen kanske leka med sanna?:) , plugga och packa
torsdag skola gympa packa mer, fredag åker vi:)

ha en  fin dag.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0