torsdag.

onsdag vare igår och jag vare i skolan, hade en föreläsning,skulle haft en till men den var sjuk, så vi arbetade med vårat grupparbete till hälsomässan på måndag,drog te bibblan i stan och skrev, sen skulle jag sola kom jag på men ångrade mig i dörrn, kändes inte så bra, hahaha:P anna ska med isåf:) , sen åkte jag hem och sådär, läste i sannas bok den är så bra jag kan inte sluta:)

torsdag..idag har det varit en dag i ensamhetens tecken,men någon ska väl vara det också, hur skulle det annars se ut? , åkte bergvik lite ialla fall, också har jag läst bok och tråkat och kollat på brasan ,sen duschat och ätit,och sett lite tv och lääääst och smsat, snart blir det sovdags är ledsen på nått sätt, att jag inte har så roligt längre, alla gör typ andra saker och här sitter jag helt ensam i mitt rum och bara  tråkar!:( , inte rättvist men så äre väl...

imorn äre fredag och då kanske det blir sola,och visa anna klänningen jag vill ha , annars tråk:)
ska ladda inför uppvisningen på lördag:)

lördag våruppvisning och så,sen leka med sanna:) på söndag blire konfa och kanske gympa?:)måndag skola och gympa med beccis:)   tisdag skola och kalas hos marie:) onsdag skola,torsdag skola och gympa, fredag skola och gympa;)

ha en fin dag alla vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0