torsdag.

har inte hänt så mkt de senaste dagarna faktiskt:) varit i skolan och tråkat.

dagen till ära  började med att jag klev upp i ottan:O, så jävla tidigt, åkte iväg till skolan hade föreläsning,sen gick jag lite med marie, sen åt jag matlåda hos marie och kollade massa roligt youtube grejjer, sen tillbaka till skolan för att ha Avläsning med labb, sen seminarium men det var tråkigt,sen åkte jag te stan och vänta sen tog jag huc bussen , tränade inte är så sleten,haft huvudvärk, magvärk, blödde näsblod i morse och var skit trött, men men hejjade på de andra, och sen kom beccis efter sju och kollade och det  var mkt folk, men det gick inte riktigt så bra, en del kraschar, AK sprang rakt in i  bordet, herregud va rädd jag blev, kramades mkt med beccis, sen kom mami och hämta mig så åkte vi hem, duschade sen mat nu sitter jag här och kmr ingen vart med packningen allt ligger i sängen orkar inte haha:P och jag ska ju sova snart jag, ska upp i ottan imorn med...

ska äta frukost, klä mig och  antaligen packa massa haha:P, sen köpa matsäck,sen hämta karin och emmas saker:) sen nobelplan, och buss mot LUND:) woooho:D

ha det fint!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0