uppdatering av fredagen!.


var  i skolan det  sög faan det, sol vare ute det var glädje,for te stan och träffa lövan i typ 3 minuter det var skoj,sen köpte jag ett linne sen  for jag hem och bytte om ocbh åt lite och såg playa del sol, sen åkte jag te stan och träffa min marie, så köpte vi godis sen drog vi till after work på blue moon bar stod i kö lite och sen kom vi in, högg in på tacobuffen direkt , lika bra det jue haha, satte oss tillrätta i söffan, kom nåra tanter och satte sig mitt emot, en tant spilde röd vin på mina vita skor:( ,blev lite arg då men jajaja, satt där och sedan träffa jag carro och anna K, starboys uppträdde fy faan va bra shooow dom bjuder på jämt, sen vid 8 kom dom i gen, fy faan va bra en gång till nästan bättre än första:) , sen drog jag och marie till donken och köpte glass och sedan  till torget där vi skiljdes åt våra bussar kom nämligen, har duschat och ska sova snart, är så jävla arg:( och ledsen och allt  det där orkar inte ,

saknar sanna men imorn kommer hon äntligen hem,behöver henne så himla mkt hela tiden:)
hon ringer mig nog efter de landat i götet imöra,  hoppas :)

blääää på saker just nu ..............................är fett arg

sov gott alla snälla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0