uppdatering av onsdagen.


dagen började segt, ville inte ens gå upp haha, for ialla fall till skolan,det regnade lite men jag hade tygskor, vårjacka klänning och leggings jag är sjukt konstig men gött vare:) , sen så satt jag på föreläsning och tråkjgt vare, sen vänta på kr-hamns bussen i 24 minuter,tog en sväng in på bokhandeln,köpte 3 böcker för 10 st vilket kap:) , sen åkte jag till sannis:) , möttes efter halva vägen för hon hade varit på konsum hehe:) sen var vi hos sannis lite, sen kom hennes papi och  hämta oss så vi kunde hämta sannis bil, och sedan åkte vi och hämtade elin i stan,sen fixade dom sommarjobb och vi drog te marken i spöregn,men sprang och köpte strumpor och sen godis, sen for vi till donken:) gött det, sen for vi till elin och fick muffins och cola, det var mkt gott,tack tack:) , sen hem till sannis, pratade massa, sen kom jessica och hämta oss så fick jag skjuts till station och sen tog jag tåget hem,sen hem med min buss men först tippa jag på matchen:) hem och duscha ,sen färjestad match,var så jävla nervös, men 3-2 satt fint och jag får pengar imorn för jag tippa exakt det och SM-guld  till färjestad vilken lycka, torget blire imorn kl 5 för att fira dom:) , och jag hoppas givetvis a t sannis är med mig.:) ,

imorn alltså två lektioner i skolan, slutar 12.00,hem och slappa och sen torget:) ingen gympa heller:)

helgen blir lugn ska plugga: )

sov gott alla fina människor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0