fredag.


skulle gått upp  nio idag men snoosade lite först så gick upp tio:D ,städade toan och handfatet och dammsugade, sen duscha jag och klädde mig och sedan drog jag te torget i spöregn och sedan te universitetet, mötte upp mariella vid ingången och sedan gick  vi te elvan husete där tentan skulle vara, jag var sjukt nervös,och när jag satt där försvann typ allt jag visste men svara på allt utom två frågor, sen åkte jag med bussen te stan då regna det ännu mer,sen hem te mami och papi,såg mysteriet på greveholm och sedan väntade jag på mat som det tillslut blev:Dsen dusch..sen laddade jag hem lite låtar te valfrid, fick en ny ide igår som det troligtvis blir wiie:D , sen så åt jag popcocn och ser svensson svensson älska det programmet:D ,ska väl sova sen:D

imorn vet jag ej vad som hände.. nått dyker väl upp kanske:)


söndag är det dags för UTs första träning för säsongen:) , hiihih skoj:D
måndag är det dags för andra träningen och då börjar skolan också sjukt skoj:D

godnatt babes:D

va jobbigt det känns när alla flyttar ifrån mig och själv står jag kvar på samma ställe:( blööö.. men men .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0