Fredag:)


igår vare torsdag och jag var ledig, och jag gjorde inte mkt,men sen gympade jag det var trevligt jenny bjöd på glass och kakor efter för att hon fyllde 32 år:) wiie:D
sen hem och duscha och äta lite nudlar och ketchup var inge gött,också lite mackor och så:D
sen så typ gick jag och sov:P,det var mkt göttit:D

skulle upp halv åtta i morse men orka tänkte jag och snoosade te åtta .gick upp och åt lite frukost och sedan klädde jag mig , sen åkte jag te skolan så vare lektion, var tråkigt faktiskt,sen sålde jag böckerna till alexandra:) sen så tog jag följe med min tremänning henrik på bussen te stan, så åkte jag te mami och papi,har duschat klätt mig och ska strax åka te stan mami kör både mig och anna på en gång,anna ska te alexandra och förfesta innan blue moon bar:)
ska till Sanna jag,det kommer bli mys:) hon är bäääääst:D

imorn blire party med min kära Sanna,kommer bli bäst!:) , så cube vore inga fel:P


söndag gympa och så :)

Ha en fin kväll alla sööta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0