Lördag.


dennda dag har spenderats inomhus för det mesta framför annas tv och datorn,sett mysteriet på greveholm,sen tog jag och anna cyklarna och cyklade te herrhagen för att hämta mina gympakläder och min pärn,sen tog  en liten runda innan vi cyklade hemåt, har ätit mat med,sen åt jag baguette på kvällen och duschade sen har jag suttit och sett svensson svensson och ,men har stängt av nu anna skulle se sex and the city,så nu skriver jag lite blogg:) ska sova snart:)

imorn ska jag med mamma te jobbet och äta frukost och så sen tar jag bussen som går förbi utanför där te hammarö,ska träna UT kl 12.00-14.30 och sedan vänta där te 16.30 för då ska vi träna:) , hehe
sen hem och ladda inför skolan som drar igång på måndag det ska verkligen bli kul jag ser fram emot det, träffa alla och så där:) och nu i höst ska jag lyckas,jag lyckas aldrig med något annars men jag måste verkligen kämpa,vill inte känna mig så jävla dålig jämt som jag faktiskt är, usch usch,

nästa helg ska jag sova hos sannis:D wiiie,
hon är iaf min bästa vän:) , en som man kan lita på alltid:) <333,
tror vi är på vårat 5:e år som vänner, och det ska bli mera år:)

godnatt folk sov gott sen:D

saknar alice:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0