lördag kväll:)


bjuder på ett kvällsinlägg denna TRÅKIGA lördag, brukar inte göra det innan men tänkte att det kan ju vara skoj:D
mami och jag skjutsade anna och emma förut,sen har jag ätit popcorn,duschat och sett på sommarkrysset,sen svensson svensson skräll,undra om jag är besatt av det haha, sen nyss stängde jag av,tänkte jag skulle sova snart så jag är pigg imorn när det är gympa och det börjas med frisåtende då:) ,

hmm förövrigt är jag sämst, varför går allt skit för mig? ,varför tjatar alla på mig?
förstår inte, jag gör vad jag vill!!!!!!
men men, ensam är jag också, det är inte roligt, men man får stå ut.


idag ringde Elias till mig och frågade om jag ville leka med han:) söötnos,men jag  var ju hos mami och papi och då orkade jag ju inte åka till lekparken på herrhagen:) men sa att vi skulle leka nån annan dag:D

neej snart ska det sovas och det ska bli mkt gött:) ,

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0