Lördag.


Ny dag nya tag.
har sovit gott i natt och nu vte jag ej vad dagen bjuder på, ska iaf klä på mig strax, sen vet jag ej:)
ikväll ska jag nog sovahär igen, så att anna kan sova i min lägenhet så mama och pappa slipper vakna här  när dom kommer hem.
idag ska sannis kusin gifta sig,elins storasyster,och jag hoppas verkligen det inte regnar,vore ju tråkigt,så ist hoppas jag på uppehåll och sol:D. hiihh

imorn ska det gympas halv fem,innan det kanske jag borde plugga natur, blää tenta på fredag men ett måste,
sen måndag kommer camilla och hälsar på tror jag,sen är det ledarmöte, och  tisdag gympa,onsdag äre nog lite plugg,torsdag gympa och fredag tenta och fristående?
sen äre helg igen och då ska det laddas inför skolan på måndagen där, kommer bli skoj att börja skolan igen, inte själva pluggandet kanske men att träffa alla och sen komer man ju träffa på jätte många nu för arvika lina börjar där, arvika mirja går där redan, anna ,emma och carro börjar där,och båda tremänningarna hehe:D blir skoj:D

längtar lite till tävling nu faktiskt även om jag bara får tävla en tävling per termin typ, så är trampettjakten riktigt kul,kanske inte just detta år utan valfrid men hinns inte med jue,det ska bli ett nytt fristående ju som måste göras hehe:) ,
och jag hoppas  vi gör en valfrid till U¨T med, jag har liksom tappat lite motivation nu,men den kanske kommer tillbaka.

blir nog en bra hösttermin  trots allt, har ju VFU i 4 veckor i november typ blir skoj:D


ha en bra dag och helg gott folk:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0