Lördag:D


igår vare fredag och jag for te sannis med kvart över sex bussen, blev mat lite senare på deras altan det var mys:D, sen så satt vi där ett tag och sedan såg vi på film med sannis mamma och pappa, och åt glass:D ,sen gick vi upp och såg julavsnittet,sen prata sanna i sömnen lite typ 5 gånger på hela natten och vifta lite med armarna med hhehe,ganska varmt vare också,

vakna typ vid nio,var as varmt då, klädde på oss och sedan på vi lite frukost,sen gick vi te stan,gick till sannas mormor och fikade lite det var mys:) sen gick vi te lindex och sen satte vi oss på en bänk och drack cola,var hur gött som helst:) , sen så gick vi hem och jag hämta mina saker, så följde hon mig till stationen och så:) , sen bar det av hemmåt:D
mami och papi hämta mig så handla vi och sen skjutsa vi hem papi,sen åkte jag och mami te lindex och jag fick en ny väska:D,sen hem och nu sitter jag här, tycker det är svalare inomhus än på balkongen det steker verkligen där:D och bada vore inga feeel, men finns tyvärr ingen att bada med:D undra vad jag ska göra ikväll? sova här och vara vid datorn? eller sova hemma och sitta i soffan och glo? undra vad som är bäst:P ,vet faktiskt inte:) ,
spörs:D

imorn äre söndag och då ska jag träffa marie tror jag:) , och sedan äre gympaläger vecka och möte på  torsdag och sådär:D och så kanske träffa lite kompisar:D

ha det fint i solen babes:D


älven:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0