måndag.


jaa då är dagen kommen. och sommarlovet är slut. det har  varit ett mkt roligt sommarlov, först jobbade jag 4 dagar på gympalägret,sedan var jag på allsång på skansen med sanna ,därefter blev det arvika festivalen som funktionär en hel vecka vilket var väldigt kul och att träffa nya folk är alltid kul, sen så flyttade jag då in i lottas lägenhet, sen så har det väl inte hänt så mkt mera antar jag, lite party, folk som fyllt år, spelat minigolf med marie som är rätt tjock nu faktiskt, och att jenny berätta att hon var med barn det var faktiskt väldigt roligt att höra,

nu har höstterminen börjat, ska iväg till skolan snart börjar typ 12.00, sen ska jag träna UT ikväll! 

sen fyller min Mami 48 år idag!:) GRATTIS och ett stort GRATTIS till mini Amanda med som fyller 15 år!:)

hoppas det blir en bra höst med massa roliga saker att se fram emot, trampettjakten/valfrid, Jcupen? , västerås med barnen,sen hoppas jag på Jul på Liseberg med sannis, det blir mys isf:) , VFU har jag  att vänta mig också i höst här på där jag var förra gången underbart!, och snart flyttar Therece och Elias in g ranne med där mami och papi bor på andra sidan huset ihih:D

men det var väl allt för idag:) ha en fin dag gott folk:D

mami och jag:)                 


      
Mini Amanda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0