måndag.


i Lördas åkte jag te arvika,te camilla, så gikc vi och fika med hennes vänner carl och kristin:) ,sedan gick jag och camilla och handlade:) sen kom hennes pojkvän och hämta oss med bilen:) sen for vi hem och gjorde oss i ordning, sen kom camillas mamma och hämta oss och körde upp oss te solvik där  vi skulle vara:D , grillade sedan och körde elaka sanning och konsekvens usch vilket inte roligt spel haha:;D senare blev det dags att gå te bryggan,kom fram och visade leg,sen säger vakten ni såg så speciella ut så vi fick stå i förköpskön haha.kosta bara 100 kronor underbart:D,kom in och kollade runt lite,sen så träffade jag mirja:D och sedan ida min gymnasie vän underbart,sen jennelie också hehe:D
sen knallade vi te timmys och åt mooos:D och cola:D sen tog vi följe med carl hem och sen sov vi .

Söndag upp och hoppa kl 10.00 ingen av hennes kompisar var vakna haha, töligt för dom.
satt och kolla på tvn.sen lite senare åt vi pizza,var mkt göttit, sen så satt vi vid hamnen men innan det träffa jag lina i stan hehe, prata med massa:D sedan  gick vi te station så sa vi hej då så for jag te karlstad:D

smart mamma var  när jag kommit fram hon hade glömt ta med nyckeln te min lägenhet så vi åkte hem och hämta den passade då på att sno mammas hudsalva haha:D sen hem och så, sedan duscha och äta lasagne,sen soova:D

idag gick jag typ upp tolv, satt i soffan lite sen klädde jag mig och åkte te mammi och pappi,har ätit mat och så nu  tuggar jag på en klubba jag hitta i skåpet:D ska hem sen om ett tag.Dundra vad jag då ska göra tro , glo glo glo..
har ingen tv heller:(


imorn äre gympa i af:D skoj:D


ha en fin dag gott folk:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0