onsdag.


åkte hem te mig på förmiddagen och satt och vänta på becca sen kom hon och jag såg att hon var lite sjuk det syntes,hon hade besökt vårdcentralen men det var inge fel men hon skulle få reda på imorn det andra halsprovet men:) ,så jag sa att hon kunde lägga sig i min säng och det gjorde hon och sen somna hon:) hehe sööt. sen kom hon upp lagomt te linnea kom,så planerade vi och åt blåbärspaj,se nlite senare följde jag dom te bussen för jag skulle te mami och papi, har nyss ätit fiskbullar mums,sen ska mamma köra hem mig efter nyheterna..måste se det hade varit skottlossning i centrala kristinehamn idag:( väldigt läskigt. ..

imorn äre plugg plugg, och sen mat och sen äre gympa:) Fredag kl 14.00 äre tenta,fy faan men jag måste klara den:)

helgen består av inget tagga te skolan börjar kanske:) och gympa terminen med barnen börjar på söndag med kommer bli skoj:D

förvörigt så är sanna den bääästa som finns alltid<3:)

godnatt folks när ni ska sova sen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0