onsdag.


igår vare tisdag och jag åt hos mami och papi,sen så satte jag mig på bussen och for hem te sanna:D,hon hämta mig på station så åkte vi te maxi och handla goooodis:D mums, sen åkte vi hem te sannis,åt hamburgare,sen såg vi på blue water hig och sedan allsång på skansen vårat favvo program:D det var bra , och efter det såg vi livesändningen på datorn och sen sjöng vi massa barnlåtar fy faan va roligt det var ,speciellt gummibjörn låten hahhaaa:D ,guuud vad vi skratta:D
sen såg vi lite so you think you can dance,sen följde sanna mig tilll bussen så åkte jag hem te karlstad,så hämta mami mig så sov jag hos dom det var göttit:D

vaknat nu och sett blue water high,synd att jag ej kan se det resten av veckan jag har ju ingen tv haha:P ,
idag vet jag ej vad jag ska göra, men sola skiner och det var gött ute, nått blire väl..


och imorn blire gympa och fredag ska jag till sanna, då ska vi leka,sen ska jag sova där, mys mys:) , hon är  bäääst:D

nästa vecka äre gympaläger också men jag är inte ledare,  och träningar som vanligt:D

bye:D ha en fin dag i sola:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0