onsdag:D


i måndags gjorde jag ingenting tror jag eller sen sov jag hos mami och papi för såg på lotta på liseberg och sedan hade jag väldigt ont i magen så jag ej kunde röra mig:P

tisdag och det blev gympa på eftermiddagen var mkt roligt:D, gick ganska bra också:D , sen så åkte jag med mini hem,så duscha jag och åt och sen sov jag gott:D

idag vaknade jag lite ibladn och så, och sedan kelv jag upp och satt i min pyjamas ett tag hehe, sen åkte jag te mami och papi sen vare mat,sen lite senare åkte vi te mormor och morfar där anders,marianne och jonas var, så blev det mat ,sen efterrätt och choklad:D, sen så åkte jag och mami upp te herrhagen och hämta lite grejjer, sen så åkte vi hit te dom ska sova här:) , lika bra jue, så har duschat och så ska väl krypa ner snart:D

imorn ska jag leka med sannis och sen äre möte och gympa:D , sen fredag vet jag ej vad som händer:) , lördag och söndag är inte planerat något, men plugga borde jag verkligen göra har tenta nästa fredag som jag MÅSTE verkligen klara:D men jag har ingen motivation som vanligt men måste:)

sov gött gott folk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0