söndag.


ett trött sådan. gick upp 7 för att följa med mami till sitt jobb väl där så hjälpte jag henne att bre mackor och lägga på pålägg och sånt där, sen så la ja i grädde i små burkar , duktig är jag:D. sen blev det frukost, två tekakor och cola haha:P sen gick jag till bussen som jag skulle åka med te hammarö:) , väl där vänta jag utanför hallen, sen kom pörn och så blev det UT träning,sen tränade vi RM var lagomt trött sedan,sen skulle vi träna och först blev det fristående,sedan hopp och sedan tumbling, usch va trött jag var sen!:) , åkte med mami hem te herrhagen och hämta grejjer ska sova hos dom, skräll tänkte ni nu men hade ingen duschtvål och ingen mat:P ,

imorn väntas det skola 12.15 ska bli skoj att träffa alla :) hihi, sen äreUT gympa + att mami fyller 48 år  och mini 15 år:D
sen tisdag äre inget jag är ledig ingen egen gympa heller för jag ska inte träna tisdagar,och inte ska jag med till västerås heller, kändes konstigt att säga nej jag ska inte följa med men vad ska jag köra liksom?, jag har inget att sträva mot ändå, ajaja.
onsdag äre skola, och fredag med,:) torsdag blire gympa igen:D

Leka med sannis blire te helgen , mkt mysigt:) ,ihih:D


godnatt folks:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0