Söndag

Det har varit en väldigt trevlig helg med sannis:-D, Började i fredas,åkte bussen och klev av utanför där elin bor , sen så åkte vi te sannis lite senare. Det blev mat och sen såg vi kristallen galan och sedan for vi tebaka och gick ut med luna lite(elins hund):-), sen så lite senare vare sovning:-) Lördag vaknade typ vid tio kanske då gick vi en långrunda med luna när vi hade ätit lite toast :-)det var gött med en promenad:-),sen tebaka och så såg vid wallander-tjuven,den var bra.sen lite make it or break it med,sen for vi te sannis, så duschade vi och sen blev de mat,sen så tebaka och så började förfesten te sommarkrysset,det kunde man ju ej missa,måns var ju programledare hehe:-D, sen körde fille oss te stan så blev det öltält, men de stängde ett så vi köpte mat på torggrillen som vi tog med och åt hemma,var mkt gott:-Psen sov vi. Söndag,gick upp halv tio var inte så pigg då men, gick te bussen som jag sedan fick springa te, tappade skon,hämta den och sprang rakt över gatan och hann wej:-P, träffa karin på bussen så prata med henne och kom fram sen då åkte vi te herrhagen,mami körde mej,så duscha och så,sen in på coop,sen träna UT,gud va trött jag var hehe:-P,stannade kvar i hallen te min träning,fristående och hopp, men hade ont i hälsenan så skippa tumbling,sen buss hem,sen gick jag te ica och dusch blev sen mat, snart äre sovdags kan jag lova:-P Har haft en underbart rolig och bäst helg med min bästaste sanna:-D, vi har alltid skoj:-Dwie Imorn blire möta anna,sen ringa en lärare och träffa henne,sen te marie.sen träffa anna:-P,sen se film med marie:-P Wie Godnatt babes:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0