Söndag.


idag äre söndag och jag klev upp för en stund sen:D , har klätt mig och ska snart åka te stan för att möta marie,sen ska vi gå te mig , har en del grejjer att bära så bäst att gå hem med dom först,sen vet jag ej vad vi ska göra:) handla något behöver jag typ bröd, kanske sätta oss i herrhagsparken eller nåt annat trevligt:D hehe, sen ska jag nog städa i eftermiddag kanske.)

imorn ska jag få en bokhylla av mammnas kompis fast jag inte ens vile men men tackar ändå för den hehe:D
sen vet jag ej vad dagen bjuder på, ska nog kanske plugggggggga, tisdag äre gympa och onsdag ? torsdag äre möta och gympa,  helgen ingen aning men antaligen plugga lite mer hehe:D

jag villl bada, men har ingen att bada med:( blää..


ha en fin dag alla babes:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0