tisdag.


har varit ledig idag det var gött, mami och anna hämta mig så blev det universitetet,anna skulle köpa en bok och jag skulle leta efter böcker i bibblan, träffade på lite folk jag kände , och sedan åkte vi te banken och sen hem hit te mami och papi,ser på svensson svensson nu:) ska sticka hem sen och sen te affären och se om dom har  något bröd:)

hmm jaa kanske att man får flytta hem igen nu då? om man inte får CSN pengar så kan man ju inte betala hyra, måste förstås klara tentan nu så att jag får godkänt i den kursen och estet kursen? den är konstig, men men måste ha 22 poäng eller vad det var:( orka .

men idag blire ingen gympa det var faktiskt lite gott, imorn äre onsdag och föreläsning i det nya fina huset:) ,sen torsdag ledig och gympa, fredag äre skola och sen Sanna? eller om det blir lördag, vet inte vilken dag än hehe:)

söndag äre gympa och gympa:)

ha det bra alla:)


blääää på allt just nu. jag får bara huvudvärk:( , man blir deppad bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0