tisdag.


hmm de senaste dagarna har jag ej gjort så mkt, igår hade vi ledarmöte och sen eget möte i grupperna,sen så åkte jag med karin hem hon övningskörde as bra:D , väl hemma dusch och lite kvällsmat,sen gick jag och sov. vaknade klockan fyra och hade typ ont i bröstet nånstans där, men sen somnade jag kl 5 typ igen.


gick upp halv tio och klädde mig och sen åkte jag hemmåt, så cyklade jag och  anna te skutberget och plockade blåbär:) det var skoj men jobbigt att cykla haha:D ,fikade lite i skogen och så sen cyklade vi hem:) och det blev mat och dusch:) nu har vi nyss bakat paj:D

ska snart åka te gympan men innan det hämta kläder på herrhagen ska sova hos mami och papi så att jag kan  ta med pajen imorn för kl 12.00 kmtr becci och linnea te mig vi ska ha ledarmöte: )

sen ska jag plugga med:D

vi får se hur gympan går idag har ont i huvudet:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0