torsdag:)



var hos sanna och lekte med henne,vi gick te maxi och sen började det regna då kom ronja och hämta oss med bilen,snäll hon:) sen lagade sannis mat och sen så såg vi på svensson svensson,,uuuh det är så bra:D sen så följde hon mig te tåget så hämta mammi mig senare och sen åkte vi tehammarö och sen , vare gympa, kom dit halv fem så hade vi möte, gick bra gick bra:) , och sedan blev det egen gympa, och jenny berätta att hon skulle ha barn i december gissa om vi blev glada, fast det hade vi redan räknat ut på tisdagen, hela laget stod och viska men ingen våga fråga fall det inte var sant, blir ju lite pinsamt just då:) , men väldigt kul 17:e december är det beräknat och det var väldigt roligt att höra hehe:D
tränade och sen had ejag väldigt ont i revbenen så hoppade inte,gjorde ont när jag gick och när jag andades jätte knas:(
gick te bussen sen och åkte hem och duscha och åt lite,sen skulle jag sova och då hade min  bordslampa gått i sönder, så tog en annan men sen somna jag ändå i mörket, läskigt men det gick:D vaknade och sedan läste jag bok i soffan och klädde mig,sen så kom mami och papi och hämta mig så fixa vi lite i stan,sen te bergvik och sen te skutberget och satt lite på bänken:D sen blev det affären och så:D och nu sitter jag här och funderar på lite svensson svensson strax,
sen lite senare äre mat tajm med:D

tack för igår sannis:D

ha det fint alla.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0