torsdag.


idag har jag och familjen tagit en tur med bilen, vi åkte te filipstad,där vi kollade där pappa hade bott, sen så kollade vi in kyrkogården där min farmor och farfar ligger i minneslunden,var mkt fint där:) ,sen åkte vi mot daglösen och sen till lunedet, drack lite cola och var på toa,sen så körde vi mot karlskoga,där vi käkade donken,sen så for vi mot kristinehamn och picassoudden.åt en glass och satt där ett tag,sen körde vi till väse kyrka och kollade,sen hemåt, kom hem och så, sen bar det av mot gympan, gick inte så bra har väldigt ont i hälen men körde lite ändå:D sen så tog jag bussen hem så åkte jag från stan te mami och papi där jag är nu,ska sova här hade faan ingen mat hemma haha, ingen laddare har jag här heller fy faan ,så snart kanske mpbilen  döör:( ,men men ska hämta grejjer imorn förmiddag då kan jag hämta den;D

ska nämligen till sanna imorn och sova där :) mys det:) hon är bääääst:D

godnatt folk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0