fredag.



dagen började med att jag inte orka gå upp, sov te tjugo över 7 och hade en halvtimme på mig att göra mig klar, klädde mig åkte buss te universitetet, gick från krp centrum vilket var dumt för det var 13 minus grader ute,
träffade läraren gjorde vi , i en kvart..ovärt!
sen gjorde jag prov, det gick inge bra fick 6 rätt och får göra om det 26:e januari, tråkigt!.
sen åkte jag te stan och köpte en mössa och vatnar, höll på att frysa ihjäl!
sen så hem och drack kaffe och grejjs, sen åkte jag Therece och Elias till bergvik, kikade lite och köpte nya örhängen och grejjs, sen hem och sen in och åt mat,såg svensson och lite så, sen dusch,bonde söker fru och mera svensson nu , i brist på  något annat roligt... 
 

imorn ska jag städa ,tror det eller ej!:) , och följa med mami te affären och inte göra något mer typ,
söndag äre avslutning med UT!:) ,det blir skoj:D sen egen gympa också på det:)

jullov nu och det är gött, behöver ta igen mig  efter denna höst, så att man har nya krafter när vårterminen kommer och det blir tenta i januari och nya delkurs och mattila och det allra bästa VFU:)

juldagen blir med therece hoppas jag på:D

natti babes.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0