lördag


det har varit jul ,vi åt hos mormor och morfar på eftermiddagen:) , det var trevligt,va mkt mat mormor proppade i oss haha:P , såg svensson svensson det är givet det:P , sen massa babbel,sen hem och det var gött att duscha,sen sova,men det tog tid

juldagen , upp och hoppa,sen fixa lite,sen göra sig i ordning, möta therece utanför huset,sen kom hennes papi och hämta oss och körde oss te herrhagen där det var lite ferre:) , hos min tremänning henrik:) ,
satt där , kvart över tio gick vi ner te nöjes och kom in rätt fort, hängde av oss och gick runt:)
innan 1 gick vi ut och fick åka taxi hem med thereces pappa,mellanlandade vid max och köpte med oss, gick upp te therece och åt det, sen hem och bytte om te pyjamas sen sov jag,men ont i halsen hade jaf jobbigt:(


idag har jag shoppat lite på rean,sen åkt te mamma och ätit lite,sen köpte vi pizza:), sen så datade jag, och sen duschade jag och åt macka:) ska sova snart för min hals värker,


ha en fin helg alla underbara vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0