måndag.


oj längesen jag skrev, har hänt en del sen dess,  jag har avslutat min VFU tråk:( , sen fått pengar det var roligt iaf:)  Jenny har fått en klara, och marie en linus hiihhi:D jag är glad för de:) jag har varit på bandy med therece och elias:)

idag då, sov väldigt gott imorse, gick upp och var lite seg som vanligt, sen gick jag te bussen, trodde jag skulle missa den men inte då:) , åkte te stan och betalade min räkning,sen tog jag en sväng om i stan, hittade en julklapp te pappa och köpte mig en ny sjal,skräll, men sjalar är tjusig. var hos salma med en liten stund och pratade med henne.
nu ska jag iväg och träna mina snöflingor och sen UT barnen också:)

imorn äre skola , orka egentligen , tråkigt:( , har en obeservation att göra eller aaah kulturanalys,  tråkigt,

onsdag ska jag ha avslutning med snöflingorna och sådär,
torsdag sista skoldagen för denna termin, gött att slippa vissa faktiskt.

nästa vecka ska jag klä granen, ska hitta en julklapp te anna med och en te marie och therece dom är värda julklappar iihih:D,
också blire julafton hos mormor och morfar iår, :)
längtar te nästa år när anders med familj kommre hem:)

också äre 3 år sen idag, typ precis nyss, läskigt,
men men :( ,

jahaps  då ska man ut u mörkret snart då, inte kul men det är snö iaf:)

heeej svejs:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0