Onsdag.


det är dan före dopparedan idag, och jag har barnvaktat elias i nåra timmar, men han är lugn och goo så det var mkt skoj:D , vi spelade fånga ballongerna 5 gånger,såg på emil,sen på sune och åt macka:) sen gick vi över te han när therece hade kommit hem igen:) , sen for jag te stan i kaoset, shiit va folk är hysteriska en sån här dag,
köpte det jag skulle, mamma hämta mig,sen blev det bergvik med mamma och anna, hysteriska där med faktiskt .for hem de gjorde skinka,köttbullar, potatisgratäng för det skulle vi äta,sen klädde vi granen, jag såg på svensson svensson säsong 4,det blev mat sen dusch sen bingolotto, dock vann jag inget:( ,

så nu ska jag strax gå och sova, det är julafton strax, jag har ont i ryggen med såå.. måste nog läsa lite innan med för jag kan väl inte sova i vanlig ordning:( , tråkigt att aldrig kunna sova...

men imorn äre julafton och den tillbringas först hemma med julklappsutdelning,sen kalle anka sen far vi till mormor och morfar och äter mat m.m. skoj

på fredag bär det av mot tremännings henrik med therece, det är party:)  , ska bli skoj:)

god jul alla underbara människor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0