onsdag.


undra varför jag var skit seg på att komma upp igår, mne inte idag, idag  var jag bara lite lite seg..
klockan 6 typ gick jag upp, skyndade mig inte men var ändå påklädd och klar halv sju, undra hur det kommer sig, kvart över sju ringde jag på salma,men hon tog en senare och jag en tidigare, och då fick jag såklart vänta i 13 minuter på att den kom , eftersom jag precis missade den innan, det var skit kallt ute också, blö. kom te stan, och då kom salma vilken tur jag hade, så ettan bussen tog oss te krp-skolan,vi var på plats där vi skulle observera först och det gick bra,en väldigt snäll klass,sen gick vi te universitet och sådär, sen tebaka och då gick vi te droppen, det var lite ändrade planer,fast sen var det bara halvklass ändå, sen så observerade vi och sen följde jag faktiskt med droppen barnen och åt mat, maria frågade faktiskt det om jag ville, barnen är goosiga, efter maten skulle jag gå hem och barna ut, fick en del kramar men det är trevligt!:) , for te stan,sen hem och sen drack jag kaffe och skrev rent observationerna som jag skrivit skit fult och oläsligt för någon annan. klädde på mig gympakläder och for te hammarö.det var verkligen svin kallt ute, kom fram så gympade snöflingorna och sen fikade vi ,och sjöng lite, sen gick vi hem,då gick jag te bussen och väntade och väntade,sen äntligen kom jag  te stan och sen hem äntligen duschade och sådär, såg bonde söker fru, sen skrev jag min observation ännu finare:) , nu ska det strax sovas faktiskt,ska upp sju imorn för att ta sig igenom sista lektionsdagen för denna termin och år
senare ska jag gympa också.
fredag blire prat med läraren,sen prov,sen fristående med UT...

helgen har jag inte planerat  än:)

godntt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0