söndag.

 dagen bestod av att sova te halv tolv,sen drog jag te stan och köpte en plånbok, honung och ibumetin:) , sen åkte jag hem ,sen gick jag te ica och köpte något att äta:) , sen hem och åt och såg rosa-the movie sen svensson svensson säsong 4:)mkt skoj, ska strax duscha sen äta lite godis tror jag eller tacochips:) , ska sova senare..
min hals är fortfarande kass, bläää, har halstabletter men dom hjälper inte så mkt. ska nog besöka doktorn snart, ska kolla upp allt ont jag har, ryggen och halsen,snartsäkert öronen med.. blöö

imorn ska jag skriva klart kulturanalysen,ochså
tisdag ska jag fixa lite och onsdag vet jag ej,
torsdag ska jag sitta i mitt rum och gloooo, och sen se grevinnan och betjänten,.roligare nyårsafton har man ju haft:)

jag vene vad jag ska göra helt enkelt, har tråkigt.. tur det är nytt år snart..så det kanske blir lite bättre,

godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0