Tisdag.

igår så var jag med terr och elias på stan lite, innan dess såg jag på tjorven och skrållan, mkt bra film:) var i stan som sagt, köpte endast 3 par  strumpor hehe:D åkte sedan hem i kylan och åt mat och grejjade, såg svensson svensson, det är bäääst:)

idag klev jag upp vid elva så såg jag tjorven och mysak, även denna dag en bra film:) , gick ut idag med men skulle fixa lite,se skyndade mig hem så gott jag kunde, höll faan på att frysa ihjäl,satte på svensson och drac kaffe och sen blev det mat,sen dusch sen vinterkrysset. sen nu sitter jag här, ska strax sova.

imorn ska jag ringa till doktorn på riktigt, behöver kolla upp halsen,
sen ska jag vara inne hela dagen:)

torsdag är det nyår som sagt, ska sitta hema hela dagen och kvällen med, kommer bli tråkigt detta år, men kanske att jag behöver lite tråkigt ibland med, ska iaf se grevinnan och betjänten, underbart kul:)

lördag blire marie som det ser ut nu,ska åka upp till deje och fika:) hiih mys och så får jag träffga bebben:)

sen äre faktiskt extra träning på söndag som gäller.

gött det ska bli näe vårterminen börjar, och sen är det VFU med:)

nattti bejbs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0