Tisdag.


var seg imorse, skulle upp tio i sju, gick desvärre upp tio i åtta,men vad gjorde det, jag hade tid på mig ändå, slöade haha me klädde mig sedan för att åka fem i nio,sedan tjugo över 9 från stan,klev av vid krp centrum för att ta mig en promenix te universitetet, såg fritids på vägen och ville dit:) , kom fram hade en as seg lektion,lite rast,sen lektion igen,sen snack med studiegruppen och vi kom fram te lite saker med, det var bra, jag och salma tog oss te krp skolan för att prata med läraren där hon var och läraren där jag var, vi ska nämligen observera lite imorn onsdag, så 8.20 äre uppställning vid krp, måste åka vid tio över sju kan jag tänka mig, nu har inte salma ringt så jag vet ej när vi ska åka. får ringa på henne imorn bitti då, alla barnen kramades såklart där borta,
och mer imorn kan jag tänka mig:) , dom är såå goa så dom får gärna krama mig, vi ska ialla fall observera en matte lektion med 2orna i en timme hur ska man orka skriva i en timme heheh:) ,
men sen får jag säga god jul te alla barnen :)

sen på eftermiddagen ska jag ha avslutning med snöflingorna:)
torsdag lektion helvete, men sen jullov:) fredag , träffa läraren , sen göra prov,sen vet jag ej eller joo dansträning med UT:)

helgen? ??????

ha det fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0