torsdag.


började med att jag sov en timme extra, vilket var skönt, för jag frös!
åkte te skolan och skulle ha sista lektionen för terminen, göttt
sedan for jag ner te stan och köpte en julklapp te becca,braa!
sen så åkte jag hem och drack kaffe och sådär.. för det var ju kallt ute!
sen gick jag ut i kylan igen för att åka till gympan, jääädrar va jag frös,
tränade och det var as jobbigt,styrkan i slutet var skit jobbigt, men
körde med micka och hon sa bara, kom igen terran , vilket var bra.
sen åkte jag med lotta te stan och sen promenerade jag till hemköp för att köpa lite godis,cola och choklad blev det också, sen en hamburgare , sen kom bussen och jag åkte hem, och det var skönt.
duschade åt macka och nu en liten tv tittning med svensson svensson, det är bäst.

imorn ska jag till skolan för att träffa läraren med min studiegrupp...
sen ska jag göra prov...
sen ska jag träffa therece och elias !:)
sen ska jag inte gå ut något mer ,för det är kallt.

helgen blir väl lugn som alltid, !

godnatttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0