Fredag.


Fredag betyder gött och snart helg, men var i skolan idag mötte upp amanda vi torget så tog vi följe,hade föreläsning om besjälat lärande från 10.15-15.30 lunch rast en timme sen kaffe rast 20 minuter ,då hann jag skynda mig till akademibokhandeln och hämta boken :) hehe, sen så for jag te stan och handla lite saker tills imöra, sen så hem och sen börja jag läsa boken , sen vare mat och sen dusch,sen boken igen är på sidan 86 det går framåt haha:) , ser på lets dance och borde sova i tid, med  tanke på att jag ska upp 5 fy faan:) ,
är partysugen som faan, men denna helg är full av gympa + nästa lördag gympatävling, men party vill jag ha snart, var längesen, sen äre jag sugen på bacardi breezer pineapple:) hehe,

imorn drar vi är sjukt nervös nu fy faan, !:) hedemora here we come, och jag hoppas på en bra placering eftersom det endast är 5 lag med i yngre så aaah har vi ju en chans:)

sen måste jag tala om att min studiegrupp är bra, så snälla människor och roliga:)

sen vet jag ej mer, rebecca är en mkt bra person:) ihiih

bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0