Lördag.

torsdag vare ledigt och jag fikade med min studiegrupp, för vi skulle observera vi var på waynes, sen såg vi ett snatteri som var mkt intressant haha:P, till slut blev vi klara då for jag hem och åt sen vare dags för gympa så iväg igen hehe:) , 

fredag: betalade räkningar för jag fick pengar,  fika med mami och papi, handlade, sen hem och byta om,sen fara iväg te stan och fixa massa:) , sen möta marie och hennes pojkvän på score, så iväg mot bluue moon barn, ställde oss i lite kö och kom sedan in ,var after work, så gratis mat är aldrig fel mums, med cola till:) satte oss på as bra plats i gooaste sofforna, sen terr och då köpte jag passoa drink så jädra gött, sen började starboys, så jävla ägande människor alltså:) , ohc sen blev det cider, sen toa och sen for vi runt där lite, såg läraren från droppen och då blev jag glad:) , sen spelade dom igen , sen drog jag och terr te BK och köpte hamburgare,sen vänta vi utomhus tills våra bussar gick,sen vare tack och bock!:) , sen hem och duscha och fixa sakerna, sen så sovdags:)

Lördag: upp och hoppa halv sju, sitter här med en halväten frukost, orkar faan inte äta är så jobbigt, läser tidningen går segt, hehe ska klä mig och packa i det sista sen fara med bussen 08.20 ska till sundsta hallen ,samling 09.00 för solstrålarna så blire uppvärmning, sen förträning sen tävling, kommer bli en svettig dag tror jag, ska passa, sannas barn med hehe:) , sen får jag träffa underbara folk som Sanna, rebecca och sandra!:) gooodingar.

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0