Lördag:)


fredag: var med mami och papi på bergvik och så,sen åkte jag skidor i skogen hahaha, ramlade i den långa backen i skogen eller klarade halva men gick bra och skoj vare jag var helt lycklig  efter, , sen gick jag in och duschade och gjorde mig i ordning, sen for jag med bussen te sannis, så mötte jag jessica där så tog vi följe, kom fram och det bjöds på förrätt, nån jätte god grej med ostbågar på, sannis öppnade presenter, sen blev det mat mkt gott det med, sen efterrätt gött som faan:) ,sen drack vi lite och så, sen blev det singstar:) ,sen skjutsa ronjis oss  te mastis, ihi, var skoj:) , se gick vi hem vid 2 typ, och sen såg vi lite på playa del sol innan vi sov, sen sov vi :)

söndag: vaknade typ 9, var sugna på cola hela morgonen jag och sanna, drack lite mjölk,bytte om sen åkte vi och köpte cola, och så hämtade jessica sen åkte vi mot karlstad,dom skjutsa hem mig, thanks!:) , sen duschade jag och¨la in bilder:) hehee,

Tack för allt min bästa sannis!:)

idag ska jag tat lugnt tänkte åka skidor  igen men blev så svettig och jag har ju duschat så  :) , ska träffa terr och elias senare och se melodifestivalen, får krama på min minsta vän med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0