lördag igen.


jaa tävling vare förut, fy faan va svettig redan efter förträningen heeh:) , men men strålarna var i alla fall först ut av alla lagen i  fristående gick bra fick 7.15, sen så vare solarna och sen höll det på ett tag, passade sannas barn med, dom körde bra:) , prisutdelning, 2:a solarna 1:a strålarna woooho whooo:) va bra vi är, sen lite lagkort och grejjs:) sa heej då  till mina sööta underbara sandra och becci,sen skjutsa sannis mig hem snäll hon!:) , duschade och planerade ett bergviks besök med terr , åkte med samma buss som henne dit,och sen kollade vi affärer, köpte en övertröja och en bikini överdel på HM, sen blev det max och vi åt, mkt göttit vare:) , sen så gick vi te maxi, och handlade vi lite,sen for vi hem och då blev det duschen igen och sen lite mer snygging bilder på bdb,sen så inte mkt ner,har suttit här och glott..
snart blire sova tror jag ska bli gött ,har härjat hela dagen..

imorn blire RM träning, och pörn också, sen ska vi träna och då ska vi träna i lagen för sig,mitt lag ska börja med hopp:), hihi,

sen måndag, ingen skola, gött. då kan jag komma i tid te gympan, hihi , ska planera med rebecca nån dag ,våra måndagar, och fika ska vi:) , hiiih mysigt, slutar 15.00 tisdag gött har dans sista:) hehe

sov gott folk:) bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0