Måndag.


Ny vecka,

igår vare söndag : och gympa med RM laget först, karin fyllde 18 år och på våran träning i pausen åt vi lite tårta, med evert på :) mums, sen for vi hem och jag hade huvudvärk, 2 dagar har jag haft lite ont, orka, såg lite beck-skarpt läge, den är bäst:) , sen blev det sovning gött gött:P

Måndag: klev upp vid åtta, har ont i ryggen så kan typ inte vrida mig, skit också!, har läst lite i kursboken, ska strax klä mig sen bege mig te skolan med bussen. dock äre tråkit utan busskort, men har pengar men det är så tråkigt haha:P , vi ska diskutera lite i våran studiegrupp, hade en rolig disskussion med dom igår på msn, alla i samma konversation ,lite rörigt haha:P , sen har vi lektion 13.15, sen kommer mami och hämtar mig kl 17.00, direkt te hammarö och träna UT laget, för på lördag bär det av mot hedemora, så sista träningen idag ih:) , jag är lite nervös hehe:), sen blire hem och söve:)

imorn börjar jag 8.15 och går te 16.00 då ska jag skynda mig te stan och sedan te hammarö:) solstrålarna+jag själv..onsdag ? torsdag? fredag : föreläsning om bestjälat lärande 10.15-16.00 sen inget fristående gött, lördag hedemora, ska åka kvart i sju på möran, kanske jag sover hos becci från fredag te lördag så slipper mor min gå upp så jädra tidigt för att köra mig  te hammarö hehe, är ju onödigt, men vi får se:)

söndag äre ialla fall gympa med  RM laget:) hehe.

bye.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0