måndag.


oj oj oj har inte skrivit sen onsdas, mkt att berätta men drar dagarna som gått mkt fort!,
torsdags: gympa och skola,
fredag: var te universitetet,sen te stan,sen hem och byta om och äta sen så ner te stan och mötte pörnis, träffade becci och alex, åkte te dansträningen, dansade i typ en halvtimme sen orka vi ej mer och la nert, ringde becci åkte te stan och möte alex och becci inne på gina, tog följe med dom te drottninggatan där både min och deras buss går, då kommer nån av dom idioterna på att: terran du kan ju följa med till hammarö och baka en kaka med oss:P , hahahaa, och dum som jag är följde jag med, men det var mkt skoj ,fick träffa beccis mamma och pappa för första gånge, så snälla människor, mkt skratt med becca blev det, 22.00 tog jag bussen hem och väl hemma duscha och sådär, och sedan sova:)

Lördag: for upp i tid, sedan åkte jag  te stan och mötte beccis, så gick vi runt på stan och hon köpte presenter te sina kompisar, sen fikade vi och planerade,sen hälsa vi på anna i hennes affär hon berätta mkt kul;) ,sen så kom beccis mami te stan så fick becci en träja av henne:) , sen gick vi runt lite mer, sen följde hon mig te bussen så åkte jag hem lite fort, bytte kläder sen skjutsa mami mig ner te stan igen, tog bussen mot kr-hamn , skulle leka med sannis, vi slappa och så, sen åt vi mat och köpte godis på maxi med, skjutsade ronja och fille och lite folk, sen hem och se meldoifestivalen,sen så spelade vi när och fjärran, tyvärr men sanna vann:) , sen gick vi ut och gick lite sen in i gen och sen hämta vi folket igen hehe, sen så hem och sova, var gött:)

söndag: for upp ,sen lite frukost,sen byta om sen dra  te bussen och åka hem, mami hämta mig och direkt då for vi till hammarö och jag  tränade RM laget, sen så tränade vi dock utan ledare var mkt kul:) , sen så hem och duscha och äta och sova:)

måndag: for upp tio i sex, så jävla trött var jag, bytte om och åt frukost, tog bussen te stan och sedan buss te skolan, sen så hade vi media tråkigt,sen dans lite roligare idag, sen så vare lunch och sedan ROT var skoj skoj:) hehee .
sen for jag te stan och shoppade lite var skoj:) ,sen hem och duscha och äta och sitta här:) prata med becccis på sms med :)
sovning blir snart ska upp kvart  sex imorn med:) dock sutar jag 10.00 redan haha gött:D

becccis<3

sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0