Måndag.


Ny vecka, var i skolan , hade eftermiddags lektion, det var ROT, röst och tal lektion,man ska lära sig att tala och så, mkt roligt:) , gick tio över fyra eftersom jag skulle hinna med  bussen från stan te hammarö, höll på att missa den 16.37 anlände IKEA bussen dit och jag sprang te bussen haha:P som vanligt med andra ord, men kom ialla fall dit, bytte om, fick en macka och ett äpple av becci som hon så snällt hade tagit med åt mig:) , sen plocka fram och uppvärmning sen köre vi och sen kolla vi på solstrålarnas genomkörning,sen så plocka vi bort, det var rekord snabbt ahaha, sen vänta jag på mami i en halvtimme typ, sen blev det hydro och hämta HM paket,och köpte lite godis och så:) , sen så blev det hem och duscha,sen äta och så nu sitter jag här och äter lite godis, ska sova om ett tag,

börjar 9.15-17.00 imorn fy , även gympa imorn,kommer komma försent va fan, mamma slutar 6 och morfar är sjuk, ajja ska inte gå tidigt imorn eftersom jag gjorde det idag hehe:) , ledig resten av veckan, ska ialla fall gympa torsdag,fredag after work och ferre hehe:) lördag samling 9.00 i sundsta hallen haha:P gympa tävling:)

nu vill jag ha pengar!, jävla skit csn.


sov gott gott folk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0